BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Romania dincolo de alegeri

am vrut putin sa va atrag atentia asupra Romaniei de dincolo de alegeri.am asteptat toti cred aceste alegeri,unii vazand in ele un Armaghedon romanesc, altii asteptand de la aceste alegeri minuni care sunt sigur nu se vor intampla,nimeni nu are bagheta magica ca dupa alegeri sa curga "lapte si miere"peste Romania.vom fi tot noi aia de ieri aia de azi. asteptam de multe ori ca cei care ne conduc sa ne conduca daca se poate si la ...WC. nu iau apararea nimanui sa fie clar, au partea lor de vina inclusiv cei care ne conduc pentru ca la nivelul ala au parghiile necesare pentru a schimba ceva si nu au facut-o. Dar ma uit si aici la nivelul nostru ca avem asteptari dincolo de imaginabil."sa faca primarul" "sa vina primarul", am devenit o tara de napasatori care asteptam chiar si in lucrurile care tin de noi sa le faca altii in locul nostru. nu, eu nu am timp sa-mi matur rahatul dinaintea casii, sa vina ala sa o faca" e doar un exemplu de indolenta din partea multora. nu eu nu am timp si nici vecinii sa ies sa-mi aranjez cu o lopata strada aia care o am asa cum e. nu e de mine asa ceva si exemplele ar putea continua la nesfarsit. ne adunam pe ulita combatem cu o energie demna de o cauza mai buna orice si pe oricine dar cand e vorba sa facem ceva pentru noi ca si comunitate locala, hei doar nu am mancat matraguna sa fac asa ceva. astia suntem, chiar daca se va supara cineva pe mine ii recomand oricui sa stea 2 secunde si sa se gandeasca la ce am scris mai sus.

Niciun comentariu: