BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

miercuri, 4 noiembrie 2009

Leapsa "Base"

ce pot sa-i doresc de ziua lui. eu imi doresc sa nu fi existat ziua lui dar asta e doar dorinta mea care din pacate e utopica. si acum sa revenim cu picioarele pe pamant, ii doresc ca urmatoarea zi sa si-o petreaca intre patru pereti cu closetul aferent si geamul situat cat mai sus. si ii doresc sa reflecteze macar atunci peste un an cat rau a facut poporului asta pe care zice ca-l reprezinta si in numele caruia ii place sa spuna ca face si drege. nu incep sa injur ca nu as termina pana maine si iar sar pedelistii ca suntem in fel si chip

4 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Ce-ti pasa de pedelisti? Da-i afara! :)))

Matilda spunea...

Nu este în stare să recunoască sau să reflecteze. Creierul lui se scaldă în aburii lui Johny Plimbăreţul..

codeus spunea...

Lilick sa stii ca pana acum nu prea si-au lasat "balele" pe aici.deci nu am avut pe cine da afara. de cand e blogul am avut doar impertinenti pe care i-am dat afara.
Matilda. Base nu are decat sa se scalde in ce o vrea dar in puscarie

Anonim spunea...

@TUTUROR,
AVEŢI ÎNTREBĂRI ?
http://sfinx777.wordpress.com/2009/11/05/bulgarele-se-rostogoleste-basescule-a-fi-sau-a-nu-fi-presedinte/