BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

luni, 2 noiembrie 2009

Fundurile la ...control !!!

"Un nou scandal zguduie Biserica Ortodoxa". da data asta fiind vorba de un preot chiar de la Patriarhie care intre timp s-a retras din viata monahala. Preotul Stoica purtatorul de cuvant al Patriarhiei a declarat ca vor urma controale drastice in toate asezamintele monahale din tara. Hmm.. controale drastice?!!! pai ce faceti parinte, in cautati in fund? dincolo de hilarul situatiei, problema e destul de grava din punctul de vedere al Bisericii. dar in comunitatiile inchise cum sunt manastirile eu zic ca e imposibil sa nu te stie colegii iar daca te stiu si te acopera e cu atat mai grav. Deci parinte Stoica pana nu ajungeti la a lua masuri de dat la control fundul preotilor mai investigati si d-voastra ca este imposibil sa nu stie ceilalti chiar daca nu toti ca au vreun calugar sau mai multi gay. acesta nu e un articol nici pro nici contra comunitatii gay. dar parerea mea sincera este ca daca esti gay nu ai ce cauta in randurile Bisericii.

2 comentarii:

nakudo spunea...

asa..frate zi-le pe dea dreptul...chestia asta cu cautatul in fund e tare...intrebarea este cum isi va da seama ci o lua cine nu?nu esti zdravan..o zi frumoasa sa ai

codeus spunea...

pai nici eu nu stiu, de ce crezi ca am zis ca e hilara situatia. adica ma intrebam si eu ca prostu cum or fi controalele alea drastice.ca drasic te duce cu gandul la masuri extreme hihi