BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

joi, 19 noiembrie 2009

1946....2009

Pe zi ce trece tot mai mult vad la televizor in diferite localitati din tara manifestari a unei anumite tabere care-mi aduc aminte mai degraba de brigazile muncitoresti de la alegerile din 1946. tot ei incearca sa ne convinga de contrariu dar aceeasi URA o vad si in comentariile sustinatorilor aceleeasi tabere in blogosfera si pe diferite site-uri. ma oripileaza faptul ca dupa 20 de ani de la revolutie noi in loc sa mergem inainte mergem inapoi. ma oripileaza faptul ca noi ca natiune nu am invatat nimic din 45 de ani de comunism. ma ingrozesc ca exista in sanul natiunii si in jurul nostru indivizi de o asemenea factura care asteapta doar un moment propice pentru manifestarea extremismului din ei. Asa cum spunea si Crin Antonescu aseara, trebuie schimbat nu doar presedintele ci si sistemul si as zice eu mentalitatea care l-a generat pe personajul Traian Basescu.

2 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Îmi pare rău, Cody, nu o mentalitate l-a generat pe Băsescu.

codeus spunea...

o anumita mentalitate din zona politicului si nu numai.eu nu vorbesc de mentalitea mea si a ta sau al unora pentru care Basescu nu ar fi ajuns presedinte, ci de a celor care au inca mentalitatea "tatucului". a celor care atunci cand ceva nu era in regula ziceau "lasa ca merge si asa".cei care mai degraba se intorc spre un sistem care l-au trait si-l stiu decat sa invete democratia. "apele tulburi" le convin multora si nu numai din zona politicului