BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 29 noiembrie 2009

De ce nu-l mai vreau pe Basescu presedinte

m-am ales cu o leapsa de la Lucia Verona.intrebarea este de ce nu-l mai vrem pe Base. primul meu gand ,da suuunt subiectiv este pentru ca nu mi-a fost simpatic de cand l-am vazut prima data. nu-l mai vreau pentru ca sunt un spirit liber iar el vrea subjugarea spiritelor libere. "el mai vrea odata pentru ca i-a placut" eu nu mai vreau odata pentru ca nu mi-a placut nici pana acum si nu-mi place ce vad intr-un viitor cu Base presedinte. nu-l mai vreau pentru a putea sa traiesc in tara mea, in cazul in care mai iese, prefer sa sterg rahat la propriu in alta parte de lume decat sa mai traiesc intr-o Romanie Basesciana. mai vreti motive? ce ziceti de motivul ca de un an de zile de conducere pedelista nu am vazut nici o masura de redresare a economiei doar imprumuturi care nici macar alea nu au fost folosite cum trebuie.colapsul ne paste si nu trebuie 5 ani pentru asta. un avertisment pentru ei "portocaliilor luati labele de pe Romania" Romania nu e a voastra asa cum nu e a mea. Romania nu e "curva" voastra sa va bateti voi joc de ea cum vreti, va tot aud ca PSD-isti sut comunisti, ca Iliescu poarta Basca. eu chiar nu l-am vazut cu basca.dar ce am vazut, am vazut in Iliescu un democrat vizavi de Basescu. Da e "meritul" lui Basescu, a reusit poate ce nu reusea nimeni altcineva sa ma faca sa-l "iubesc"pe Iliescu, chiar sa-mi doresc prietenia lui, pentru ca am ajuns la concluzia ca-mi merita respectul.iar de dat Leapsa eu nu o dau las pe 18 de milioane de romani sa raspunda la leapsa asta in 6 decembrie

2 comentarii:

Matilda spunea...

Bravo, Cody ! Că bine le zici matale, neicusorule, dar ai mare dreptate.

codeus spunea...

asa cum avem majoritatea romanilor vizavi de tembeli astia care vor sa ne puna ..JUGUL