BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 10 noiembrie 2009

Contracandidatii inchipuiti ai lui Zeus

Am trait s-o vad si pe asta. Un presedinte de tara care in loc sa se confrunte cu contracandidatii lui la prezidentiale isi gaseste tot felul de contracandidati inchipuiti. adica initial era Iliescu desi D-nul Iliescu nu stiu sa fie inscris la BEC pentru alegerile prezidentiale din anul de gratie 2009. m-am gandit ca poate saracul de la prea multi aburi de alcool sa se creada in anul 2000 sau in 1992, ma rog. ei dar mai nou a luat-o mai la vale, adica acum se confrunta cu Badea ,cu Gadea. adica astia sa-ti fie contracandidatii, sa inteleg D-nule Basescu ca ai confundat iar ceva cu altceva? adica alegerile prezidentiale cu vreun concurs de ocupare a unui post in presa. mi-e mila de mine d-nule Basescu, mi-e mila de tara asta ca te-a avut 5 ani presedinte. NU te meritam d-nule Basescu dar nici tu NU ne meriti. se cere imperios ca urmatorii 5 ani sa-i petreci la Balaceanca nici macar la puscarie, esti bolnav psihic.

3 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Corect!

codeus spunea...

asa ma gandeam si eu.poate e cazul sa sunam la astia sa mearga cu camasa de forta la Cotroceni pana nu-si face rau, ca noua ne-a facut destul rau

Chat Noir spunea...

Și eu mă gândeam la același lucru aseară ... ai dreptate.