BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 17 noiembrie 2009

Basescu si tribunalele...poporului

Basescu a declarat ca societatea civila ar trebui sa faca parte din CSM, ca instrument de control din partea poporului.
HĂ am auzit io bine sau imi joaca urechile si ochii feste. de ce dracului ma duce afirmatia asta cu gandul la celebrele tribunale ale poporului. asta inca mai crede ca are sanse la ramana la Cotroceni si dupa alegeri? nu as vrea sa vad reactia poporului asta in extremis, sa nu ajungem acolo, ca de ura suntem super capabili, istoria ne-o demostreaza prin cateva exemple.
Mister inca presedinte al tarii, CSM trebuie sa iasa de sub controlul politicului nu sa intre in cel al societatii civile. din ultimele dezvaluiri nu ai fi strain de controlul justitiei in cei 5 ani de cand esti presedinte. nu am la indemana nici un specimen pe pamantul asta cu care sa te compar, nici din lumea animala nici din cea umana. te-as compara cu Caligula dar ala a fost copil mic pe langa tine. esti de o ipocrizie absoluta cred ca mai ipocrit de atat nu poate exista o fiinta umana. peste 5 zile sper sa vorbesc la trecut despre presedintele Basescu.

4 comentarii:

Matilda spunea...

Sigur vom vorbi la trecut despre toată gaşca asta de nemernici !

Lucia Verona spunea...

Cody, de acord cu tine, cu o singură rezervă: legea CSM prevede şi acum doi reprezentanţi ai societăţii civile. Eu cred că nu e nevoie de mai mulţi.

[D][S][N] spunea...

Ipocrizie, numele tau este Traian !
Basescu Traian ! :)

codeus spunea...

Matilda si eu sper ca vom scapa de ciuma portocalie. asa cum aproape au disparut din politica si taranistii dupa dezastrul din 1996-2000 asa vor disparea ca partid si pdl-isti
Lucia primul meu gand acolo mi-a zburat cand i-am auzit declaratia astazi la ce am scris in postare
Dragos asa este