BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

sâmbătă, 4 aprilie 2009

"Razboiul" ...covoarelor

In perioada asta cu o abnegatie demna de cartea recordurilor incepe "razboiul" cu covoarele.Aici in zona mea de blocuri exista o singura bara de covoare pretz de vreo treizeci de scari de bloc si ghinionul meu si nu numai e amplasata exact langa ferestrele noastre in coltzul blocului.asa ca de vreo trei zile incoace si pana spre Pasti am parte de la primele ore ale diminetii pana seara cand se intuneca de "muzica"batutului covoarelor.parca sunt vorbiti nu bine pleaca unul ca in 2 minute incepe altul sa le bata cu si mai mare inversunare ca si predecesorul.Nu stiu de ce acum cand aproape fiecare are aspirator in casa si tot felul de produse de curatzat ca sa nu mai zic de solutzia simpla de a le spala toata lumea inca apeleaza la obiceiul arhaic de a bate covoarele .Ce le-au facut saracele covoare nu stiu..Eu am dar incerc sa scap de a mai pune covor in casa.parerea mea ca e o sursa doar de adunat praf dar vorba aia cine sunt eu sa dau cu parul .

Niciun comentariu: