BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

miercuri, 22 aprilie 2009

Dispretzul "divinului"

astazi am fost martori a ceea ce eu as numi un gest impardonabil din partea unui presedinte.Dispretzul cu care a tratat la Cotroceni reprezentanti ai societaii civile.Una dintre atributiile presedintelui daca nu ma insala pa mine memoria asta atat de pervertita in ultima perioada de grosolaniile celor care ne conduc,este de a fi MEDIATOR intre societatea civila si institutiile statului sau intre institutiile statului dupa caz.Ce am vazut azi ma dezgustat profund.eu inteleg ca te implici unde nu prea ai a te implica adica in treburile guvernului da nici macar sa-ti faci treaba pt care ai ajuns in postul ala si sa te ocupi de cu totul altceva asta deja e prea mult..Cu alte cuvinte am vazut azi un atat de cunoscut mod de a baga pumnul in gura.va convine nu va convine noi tot ce vrem noi facem cu voi,cam asta a fost mesajul..sper ca la toamna si societatea civila sa-i dea un raspuns pe masura .Pana cand va veti bate joc de poporul asta neavenitzilor si pot sa zic apatrizilor pt ca nu aveti nici cel mai mic sentiment patriotic in voi.desi voi ati vrea sa credem altceva

Niciun comentariu: