BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 19 aprilie 2009

Bucuria vietii

bucuria de a trai si simti.asta simt eu in momentul asta .nu stiu cat e contributia sarbatorii sau al altor cauze dar ma simt plin de viatza si bucurie..exista dincolo de grijile noastre ceva care ne pune "rotitzele" in miscare.am citit undeva ca unui om ii trebuie doar un mic impuls o mica schimbare ca sa se simta fericit. E adevarat.de multe ori cand esti trist ajunge sa se intample ceva in viatza ta ca sa privesti lucrurile intr-un nou fel,cu sperantza .Ma intreb de multe ori de unde mai avem "energie" de unde mai avem resurse de a o lua de la capat de a nu ne pierde sperantza ca viatza noastra poate fi mai buna,nu neaparat in sens financiar.va doresc in continuare o viatza plina de momente in care sa va bucurati de viatza asa cum e ea pt fiecare dintre noi.ne mai auzim

That_s The Way It Is
Vezi mai multe video din Muzica »P.S.iee am invatat cum sa postez si astea de muzica.eu sunt mort dupa Celine Dion asa ca bucurati-va de videoclip

2 comentarii:

Anonim spunea...

Superba piesa, superba voce!!

codeus spunea...

asa e Mihaela.Pt mine a fost si va fi interpreta nr 1.oricat de suparat as fi daca o ascult pe celine dion imi trece