BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 19 aprilie 2009

Defileul Crisului intre Suncuius si Vadu-Crisului

de mult mi-am dorit sa va arat si imagini video din "coltzul meu de rai"in care am copilarit si am trait cea mai mare parte din viatza sper sa va fac pofta de o iesire oriunde ati fi si atunci cand o sa va aflati pe E60 in drum spre Oradea sau in tren spre Oradea de la Cluj sa va aduceti aminte si de Suncuius.merita vizitate locurile va spun eu pe cuvant.o sa mai postez daca tot am invatzat cum sa o fac si alte filmari gasite pe internet despre zona.si inca o filmare cu zona suncuius cu filmari majoritar din Suncuius desi scrie Vadu-Crisului.Sa-mi scrieti parerile voastre.Full screenul stiti cum sa-l dati la filmarile de pe youtube sa vedeti pe tot ecranul.cine nu stie sa ma intrebe .e mai super vazute pe tot monitorul

Niciun comentariu: