BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 26 aprilie 2009

Noua mea "functie"

si fiindca am fost nominalizat in fruntea nou infiintzatului minister al relatiilor cu romanii din diaspora pe blog la Lucia Verona adica http://luciaverona.blogspot.com ,imi fac cunoscut programul.in primul rand inventarierea tututor comunitatzilor de romani de peste hotare pct.2 inaintarea propunerii la O.N.U. de schimbare a numelui unor tzari cum ar fi Italia si Spania in ItaloRomania si RomanoIberica.din simplu motiv ca jumatate din populatia Romaniei se afla in tzarile respective.pct.3 implementarea unor politici de incurajare a emigrarii in asa fel incat sa ramana cat mai putzini romani prin Romania..si eventual in cazul in care acest program va avea succes propun mutarea guvernului de la Bucuresti mai spre vest.vedem pe urma unde.pct 4 daca tot ce am scris mai sus are succes inaintat propunere poporului chinez si preten sa mute 20% din chinezi in carpati aia care le dau lor dureri de cap,adica opozantii actualului guvern de la Beijing.restul programul il voi dezvalui pe parcurs.Asa sa-mi ajute BLOGGER.e doar un panflet a nu se confunda cu realitatea.

Niciun comentariu: