BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 7 aprilie 2009

OPRITI MACELUL

indiferent de motivatiile liderilor de la Chisinau sau de cele ale manifestantilor opriti macelul .nici o viata nu mai trebuie sacrificata pe altarul arogantzei unora sau altora.nu fitzi obtuzi nici voi lideri comunisti nici voi lideri ai opozitiei.gasitzi calea de mijloc negocierile la masa rotunda unde doar mandriile voastre prostesti au de suferit si nu oamenii de rand care mor in strada pt ca voi vreti a croi lumea dupa chipul si asemanarea voastra .fiecare om are dreptul sa traiasca asa cum voi aveti dreptul asta ,nu-l luati in mana voastra acest drept a oamenilor de a trai.Istoria si D-zeu va v-a judeca.Este dreptul fundamental dat de D-zeu nu de o constitutie sau alta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Se spune că, postul e înnoire,la Paşti se ajunge prin starea de înnoire, acea trecere de la vechi la nou, pe Calea Devenirii noastre.
De ce tace Dumnezeu ? Va trebui să ne trezim şi să înţelegem, trebuie.
Felicitări pentru acest articol, un semnal, o invitaţiela meditaţie, pentru noi, toţi, aceea de-a lua aminte mai întâi la tot ceea ce se-ntâmplăînjurul nostru !
respecte,
Sibilla

codeus spunea...

Mersy Sibilla pt cuvintele frumoase.eu nu am fost o persoana violenta niciodata.Critica da.atata critic incat mi lehamite mie.dar mai intotdeauna si critica mi-o pun mie pe tapet inainte de a critica pe altii ma privesc eu din perspectiva asta a ceea ce spun.Ma intristeaza de foarte multe ori moartea si in cugetarile mele ii spuneam lui D-zeu ca daca as putea as face lumea asta sa nu mai fie moarte de mana omului.mi se pare cel mai mare pacat impotriva lui D-zeu impotriva umanitatii.A ucide.si aici intra si faptul ca poti ucide cu vorba nu doar cu armele.

codeus spunea...

aa si D-zeu nu tace Sibilla nu a tacut niciodata ,ni-s noua infundate urechile atata tot.sa fi fericita.

Anonim spunea...

Da' ce te bagi tu in treburile moldovenilor de peste Prut??? Ca lor mult le-a pasat de noi si buna parere mai au despre noi!!! Zau asa! Sunt interesati, asta e tot, daca nu eram in U.E. acum, ii durea undeva de Romania! Tii minte ca in anii '90 nici nu voiau sa auda de "unirea cu tara muma"? Eu tin minte! Daca bolsevicii ar mai fi la putere ar uita complet de Romania si i-ar imbratisa cu toata dragostea de frate mai mic!
Sunt problemele lor, sa si le rezolve singuri, asa cum si noi cand le avem pe ale noastre le rezolvam tot asa! Paste, ne-Paste, asta e! Mai vor si cetatenie acum! Am rude in Belarus care inainte ne scuipau in cap, vai, voi , romanii, nu sunteti buni de nimic etc - si acum se zbat, de cand suntem in U.E. , sa obtina cetatenia romana, pe baza faptului ca au plecat din Romania, "ca e avantajoasa cetatenia romana de-acum". Ha-ha, dar "tot buni de nimic am ramas", parerea nu li s-a schimbat, insa de ce n-ar profita si ei un pic de niscaiva avantaje? Asa si cu moldovenii, imi pare rau dar e purul adevar vazut de la firul ierbii cuiva care nu face politica!

Un cetatean

codeus spunea...

cetatzane imi pare rau ca nu ai intzeles postarea mea.citeste-o mai atent.pt ca eu condamn aici moartea in sine a oamenilor simpli pe altarul arogantzei celor care conduc.si sa stii ca la vreamea respectiva am condamnat si razboiul din Serbia si pe cel din Irak si orice alt conflict.pt ca condamn faptul de a ucide nu altceva.