BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

vineri, 17 aprilie 2009

Exercitiu de...scris

Cu ceva vreme in urma mi-am facut blog.De mult nu mai facusem exercitii de scris daca ma gandesc bine de pe vremea cand eram in scoala..Sa nu intelegeti gresit aici nu ma refer la un dialog pe net cu cineva care de cele mai multe ori era steril(dialogul),ca pe net sunt de prin 2001.nu e vorba de un comentariu pe ici pe colo.stati linistiti ca lucrurile astea sunt floare la ureche.ma refer la faptul sa scrii tu un articol o "compunere"ei aici e mai greu decat a-ti crede.cei care toata ziua mai scriu cate o snoava o nuvela o sa zambeasca cand o sa citeasca aici.dar eu a trebuit din nou sa-mi caut cuvintele sa-mi redescopar "abilitatiile" din scoala de a face un comentariu de a construi din nimic un articol.si daca sunteti curiosi sa va uitati in urma pe postari o sa vedeti dincolo de greselile gramaticale cat de nesigur eram in postari,asta nu inseamna ca acum as fi mai sigur dar oricum dintre ultimele postari si primele se vede cu ochiul liber diferentze.In scoala am avut o profesoara de limba si literatura romana extraordinara.ne-a incurajat intotdeauna sa gandim si sa scriem cu cuvintele noastre orice.depista rapid compunerile pline de fraze luate de-a gata din carte.ca altii asa intelegeau sa faca comentarii sau compuneri.eu din fericire nu am fost persoana care sa "copiez"si m-a apreciat intotdeauana pt asta si acum cand mai merg in localitatea copilariei mele o vizitez intotdeauna si stam la o ceasca de cafea si o poveste.asta nu inseamna ca nu ma incaltza la gramatica.luam 5 si 6 intr-o veselie la gramatica in timp ce la limba romana daca luam opt eram "bolnav" nemaivorbind de 7.si sa revenim din preistorie in zilele noastre.Ce am vrut prin blogul asta e sa pot sa ma exprim liber undeva,la ziar nu aveam nici o sansa.nu sunt persoana care sa se uite doar si sa nu comentez .mi-am facut multi prieteni din diferite "straturi"sociale.probabil sunt oameni care ma citesc si habar nu am,asa cum Anonymus mi-a dezvaluit doar cu ceva vreme in urma faptul ca intra si ma citeste consecvent.eu nu am traficc instalat inca sper sa o fac si pe asta cat mai curand.asa ca poate intra cineva si din patagonia ca daca nu posteaza comentariu nu stiu ca a fost pe aici.. ce v-a putut atrage aici nu stiu, ce asteptari aveti de la mine enigma.eu voi fi in continuare acelasi om poate mai sigur pe mine in continuare.dar tot eu ,doar ca ma redescopar.nu-mi place sa iau fraze din ce zic altii asta e sigur,influentzat pot sa fiu dar orice as scrie sa fiti siguri ca are nota mea personala.nu doar "franturi" de pe la alte persoane

Niciun comentariu: