BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 20 octombrie 2009

Romania bunului simt- leapsa

si fiindca ma "mulez" cu gandirea pe ce a scris Lilick despre acest subiect o sa scriu tot ce a scris si ea. deci
Nu-mi mai doresc un presedinte care isi schimba declaratiile la 180 de grade, dupa cum ii cresc sau ii scad noaptea sondajele. Nu mai vreau un om in fruntea statului care sa viseze intr-o zi un partid doar al lui, si a doua zi sa-l si inventeze. Nu mai vreau unul care trece de la stanga la dreapta esicherului politic mai repede decat mi-a luat mie sa scriu acest text. Nu mai vreau ca amanta presedintelui sa ajunga ministru.

M-am saturat sa imi fie rusine cand presedintele face deplasari oficiale in afara tarii. Cand batjocoreste ziaristi, institutii ale statului, sau grupuri sociale largi. Nu vreau sa mai aud ca presedintele e fluierat in cadrul celui mai important eveniment cultural romanesc, intr-o sala de concert. Mi-e rusine ca intelectualii au fost obligati sa faca SI gestul asta ca sa dea un semnal. Nu vreau sa mai avem, ca astazi, guverne de marionete, care impun, fara sa-i consulte pe cei votati de noi in Parlament, dorintele unui singur om."
cam asta gandesc si eu

4 comentarii:

Matilda spunea...

Gîndeşti foarte corect ! Dacă toţi romînii ar gîndi aşa, ce bine ar fi...

codeus spunea...

astea de fapt le-a scris Lilick prima data dar aceeasi gandire o am si eu. nu degeaba sunt eu, Lilick, Lucia si George careul de asi.avem foarte multe in comun ca si gandire

Neliniştitu' spunea...

Deci, Cody, să-ţi trăiască blogurile! Pe wordpress nu pot comenta, cred că-i de la ăştia! :D

codeus spunea...

multam ADI.foarte posibil.desi mi-a comentat astazi Claudiu acolo. sa-mi traiesti si tu bre,este adevarat, fara bloguri foarte putin probabil sa ne fi cunoscut noi doi. ai grija de tine amigo