BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Aduceri aminte

in dupa masa asta manat de o remarca a fetelor ca povestirea de pe wordpress as mai fi scris-o inainte am cautat in toata arhiva, si chiar ma bucur fetelor ca m-ati facut sa caut.am revazut peste 300 de postari si la unele din ele si comentariile. credeti-ma ca parca as fi intrat intr-o capsula a timpului. va recomand tuturor care aveti bloguri sa faceti exercitiul asta.sa va intoarceti sa revedeti ce ati scris de-a-lungul timpului si mai ales cu cine si cum dialogati pe vremea aia. pe mine m-a uns pe suflet aceasta vizita in trecutul blogurilor mele. Cativa din cei de atunci mai sunt si acum prieteni si comentatori la mine pe bloguri si prietenia noastra e mult mai stransa ca si atunci,altii din contra au disparut in neant. ce este sigur ca m-am ales cu niste prieteni "beton", care sunt sigur ca vor fi prieteni mei si peste ani de zile. nu-i aduc aminte acum aici pentru a nu se simti nimeni lezat, cei in cauza se stiu.

3 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Frumos spus "o vizită în trecutul blogurilor mele"!

Matilda spunea...

Bună idee, Cody. Cred că e un sentiment tonic, probabil că-l voi încerca şi eu, dar mai la iarnă, cînd va bate viscolul pe la ferestre...

codeus spunea...

Multumesc Lucia de apreciere
ok Matilda, cand vrei tu. pana atunci il poti vizita pe al meu de la prima postare la ultima.