BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

vineri, 19 noiembrie 2010

O simpla intrebare

ieri la ASE a avut loc debutul scriitoricesc a lui Andrei Hrebenciuc. pana aici nimic deosebit. un Andrei emotionat, un tata la fel si sala..arhiplina de vedete. eu imi pun doar o intrebare, si nu e rautacioasa, va asigur. Daca acest debut era a unui scriitor oarecare mai era sala plina?
Tatal, Viorel Hrebenciuc declara la un moment dat ca toata viata a incercat sa nu-l copleseasca cu personalitatea lui pe Andrei. Bravo D-nule Hrebenciuc, cred ca acum a fost cel mai coplesit, sa nu-mi spuna nimeni ca sala aia a fost plina din cauza personalitatii lui Andrei. am fost la destule lansari de carte, a unor scriitori consacrati sau la debut ca sa-mi fac o idee cam cata lume este la o lansare, foarte putina. iar pentru un scriitor la debut si mai putina.
Nu contest calitatile scriitoricesti a lui Andrei, poate si prin simplul fapt ca nu i-am citit cartea, poate e bun, poate e slab, dar cred ca e constient ca sala aia a fost plina pentru Viorel Hrebenciuc nu pentru el

Un comentariu:

Alfablogs spunea...

Inscrie-ti si tu site-ul in Alfablog - Cel mai nou director de bloguri si noi avem grija ca acesta sa aiba parte de atentia pe care o merita.