BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 12 iulie 2009

Interviu..imaginar

-trecem peste prezentari
-crezi ca e bine,vor sti oare despre cine e vorba? hahaha
-da,cu siguranta
-daca zici tu,hahaha
-era pe timpuri o intrebare celebra parafrazand-o va intreb" ce-o sa faceti in urmatorii 5 ani?"
-cum ce? ce am facut si in ultimi 5 ani, hahaha
-credeti?
-sa-ti spun un secret, eu nu cred dar cred ei, hahaha
-unde va vedeti peste 5 ani?
-insinuezi ceva? oricum nu la Jilava, hahaha
-ce credeti ca va face fata d-voastra in urmatorii 5 ani?
-intreab-o pe ea da nici ea cred ca nu stie raspunsul la intrebare, hahaha
-aveti de gand sa renuntati la hahaituri?
-ia mai dute mah, cum sa renunt la ele, ma reprezinta
-in incheiere un mesaj pentru cei care vor citi
-Sa traiti bine,daca credeti asta ca eu sigur nu cred

4 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Haha! Felicitări, Cody!

nakudo spunea...

hahaha-ce-mi plac poantele mele...zise el in continuare...codeus..tata nici cand ai insomnii nu renunti sa te gandesti la el?hahaha...stai ca ploua poate-s ia lotca si se duce la propriu

renata spunea...

Nu mai cobi, Codeus!
Poate pică!
Nu-i mai lua interviuri imaginare.
Mai ales că aşa imaginar cum e, pare rupt din realitate.

codeus spunea...

@ Lucia multumesc
@Stef nu aveam insomnii tocmai ce m-am trezit si naiba stie cum da tot cu noaptea in cap imi vin astea
@Renata nu cobesc ca nu-i doresc decat macar 5 ani la....Jilava