BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 28 iunie 2009

Mitizare si Demitizare

Asistam in vremea noastra la o rasturnare de situatii. La mitizarea unor lucruri si a unor persoane si la demitizarea in contra balans a celor adevarate. am asistat din nou astazi la un simulacru de mitizare a unui om care inafara de-a avea calitatea de presedinte nu prea sunt motive de mitizare a lui. Ma uit la televizor si nu stiu cat e rezultatul celor care se ocupa de imaginea lui si cat e rezultatul maselor. Nu prea conteaza daca e un presedinte capabil sau nu dar eu ca simplu om am fost langa el ,am dat mana cu el, oau ce mare lucru am facut. Cam asa gandeste omul din popor, omul simplu, este acelasi sentiment de cand lumea a omului de rand in fata conducatorului al mitului celui puternic. si asa se construieste pas cu pas ideea semizeului daca nu chiar a zeului, cea din vechime va aduceti aminte, cand conducatori popoarelor erau considerati semizei mai presus de oameni. aceeasi inducere in eroare si astazi pe alte coordonate cu alte cuvinte dar in esenta acelasi lucru. nici un popor nici o civilizatie nu a facut exceptie de la regula, oriunde am cauta oriunde ne-am uita am gasi aceeasi formula atat la civilizatiile crestine cat si precrestine sau comuniste peste tot s-a construit Mitul zeului, a conducatorului suprem. spuneam ca astazi am asistat la acelasi lucru dar lucrul ce m-a scarbit a fost comportamentul slujitorilor lui D-zeu care au cam uitat ca sunt acolo sa aduca glorie Divinului si au adus glorie pamanteanului. Mitizarea omului in detrimentul Divinului, asta da lucrare "sfinti parinti". v-ati uitat menirea, ati uitat cui slujiti?

Niciun comentariu: