BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

luni, 29 iunie 2009

Întreruperea

În după masa aceasta ne-am trezit cu o intrerupere de curent care una peste alta a durat vreo 2 ore. Nimic deosebit ar spune unii,deşi noi pe aici nu am avut cam de mult întreruperi de curent. asta mi-a adus aminte de perioda de trista amintire in care intreruperile erau la ordinea zilei. ce m-a surprins neplacut a fost faptul ca am sunat la Electrica sucursala din oras si dupa cateva apeluri cu ton de ocupat in sfarsit suna ma pregateam cu formule de adresare si cum sa fiu politicos ca asa m-a invatat mama si cand colo nu-mi raspunde nimeni la telefon. Nu-i nimic mi-am zis in gandul meu mai incerc, dupa vreo sase apeluri eu eram deja un car de nervi. eu inteleg d-nilor de la Electrica ca in perioade din astea va "inebunim" cu telefoane dar si eu si altul suntem Clientii d-voastra si inteleg ca in calitate de client sa pot pune si eu o intrebare simpla "de ce nu avem curent?". Sau in conceptia d-voastra nu exista acest serviciu de a-mi da lamuriri in legatura cu produsul care mi-l livrati?

Niciun comentariu: