BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

luni, 2 martie 2009

Fortza Interioara

M-am intrebat de multe ori de unde avem puterea si fortza de a merge m-ai departe,atunci cand primesti lovitura dupa lovitura in viatza,totusi te ridici si-ti continui viatza.Unii vor spune ca este instictul de conservare.Eu zic ca e mai mult de atat.este legatura invizibila dintre om si D-zeu.E ca si cum ar fi un stavilar pe un rau,D-zeu e lacul si omul e in partea cealalta a stavilarului si in clipele grele de"seceta" primim apa atat de vitala ca sa mergem mai departe.Parca atunci in momentele critice din viatza,atunci cand practic chiar si sperantza"moare",cineva parca ne incarca"bateriile", ca sa putem trece peste acele momente si atunci cand te uiti in urma la ani distantza de evenimentul respectiv iti dai seama ca D-zeu a fost acolo langa tine.Fiecare din noi avem o poveste,fiecare a avut si momente bune si rele in viatza si unii dintre noi au avut momente grele in viatza lor.Mergem mai departe unde? pt ce?de ce? nici eu nu am un raspuns la intrebarile astea.Eu caut si acum raspunsul la intrebarile astea"care e rostul meu pe pamant" "de ce m-am nascut".Unii dintre voi vor gasi rapid replica "rolul meu e sa am urmasi "pt perpetuarea speciei.eu va intreb atunci ce rost are omenirea incotro se indreapta care e scopul ei existential.Multi vor zice ca nu-si pun intrebari din astea ca nu au rost,deviza lor fiind "mananc deci exist".unii se realizeaza si ajung personalitati in memoria colectiva si intreb cu ce ma incalzeste pe mine daca as fii asa ceva ca isi vor aduce oamenii peste 200 ani aminte de mine.Sunt multe intrebari si poate prea putine raspunsutri poate ma ajutati si voi.Luand in intregime postarea e o contradictie incepe intr-un fel si se termina in alt fel dar ce e viatza la urma urmei, nu o contradictie?

2 comentarii:

Anonim spunea...

unul din raspunsuri ti l-ai dat chiar tu. credinta poate fi una din fortele interioare care ne motiveaza. nimeni nu stie misterul ce ne inconjoara si pe care il respiram zi de zi, iar pareri sunt destule. ideea e sa acceptam realitatea asa cum este si sa ne bucuram de ceea ce avem. "restul e tacere"...

codeus spunea...

Da este un raspuns.Din atatea altele exact cum ai spus si tu.Mersy pt vizita