BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

luni, 9 martie 2009

Aduceri Aminte"fenomenul Ozone"

Ma uitam acum seara pe trilulilu sunt si eu de ceva vreme un trilulilu(fie vorba intre noi cred ca sunt un pic si la cap)si mi-am adus aminte de dragostea din tei a lui Ozone.Zis si facut tastez Ozone si dau cautare si da-i si asculta pe toate tonalitatile si pe toate....meridianele(va aduceti aminte)Cred ca a fost singura data cand un cantec a starnit atata pasiune de la un capat al pamantului pana la altul.Daca ma insel corectati-ma voi.Si unde mai pui ca aproape toate variantele erau cantate in mare parte in romana.Romana noastra era pe val ce mai.Am ascultat si varianta de opera care nu am auzit-o pana acum seara.A fost frumos cat a tzinut.si cred ca a fost un moment unic in istoria muzicii romanesti irepetabil.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sa stii ca atunci cand teii infloresc in iasi e superb
si in general primavara dar mai ales soarele aduce tot timpul lumina in suflet
pot fi si minus 20 de grade dar daca e soare sufletul zambeste

codeus spunea...

perfect de acord cu tine dar postul meu se referea strict la muzica fara legatura cu teii.si mie imi place foarte mult perioada cand infloresc.imi place sa stau langa un tei inflorit si sa trag nu nesatz aerul plin de mirosul florilor de tei.ne mai "auzim"