BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

joi, 27 ianuarie 2011

Gura pacatosului adevar graieste )))

Ca Franks a vorbit cum a vorbit desi el e "doctorul" si poate fi acuzat de malpraxis e una.
Dar sa-l auzi pe Botis spunand perla asta e prea de tot. Eu inteleg ca pedeleprele sufera de megalomanie gandidu-se la guvernarea lor dar sa faci o asemenea analogie e mai mult decat nefericita scaparea lui Botis, e de-a dreptul prostie crasa.
Am stat si am ras pentru ca de o buna perioada de timp nu mai sunt consternat de ce fac pedeleprele ci o dau in ras, isteric pe alocuri. Eu unul ma mir ca inca mai traim ca stat, ca popor. Ca nu ne-am dus dracului pana acum, avand in vedere pe mana cui e conducerea acestei tari. Deci domnule Botis ne spuneti si noua cat din "Titanic" mai e deasupra apei, cat mai avem pana ne "inecam"?

Niciun comentariu: