BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 18 ianuarie 2011

Criminalul Facebook

Acum nu multa vreme blogosfera era plina de viata, doar in perioada vacantelor era mai putin activa. De vreun an incoace am ..emigrat multi pe FB, ne exprimam ideile, refularile in pastile scurte, nu trebuie sa facem eforturi mari de a scrie o postare lunga cu cap si coada. Pe FB se poate si o fraza, inghitim "calupuri" cu nemiluita, blogosfera parca a ramas undeva in urma, o baba batrana care ne cere prea multe.
noul trend facebook-ul caruia i-as intenta proces pentru intentie de crima. aproape a omorat blogosfera. ca si in cazul otravirilor cu arsenic, fb-ul omoara cu fiecare zi blogosfera. CRIMINALULE ))))

4 comentarii:

Matilda spunea...

Da, Cody, am observat şi eu cu regret. Eu rămîn fidelă blogului, poate şi pentru faptul că-mi place să scriu.

codeus spunea...

da pe tine nici nu te prea vad pe FB, cu regret o spun ))))

TANO spunea...

am un regret enorm ca nu mi-a venit geniala ideie de a inventa facebookul

codeus spunea...

nimeni nu te opreste sa inventezi altceva...genial )))). asta daca te tin curelele