BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

miercuri, 19 ianuarie 2011

Concordanţa si Coordinanţa

Printesa incoronata sau nu a prostiei romanesti calca din nou in strachini. nu am pretentia ca eu as fi stapanitor al limbii romane, dar macar nu folosesc cuvinte la care nu le stapanesc intelesul, sau mai rau ca in cazul EBei sa le pocesc. am dat cautare pe Dex si gasesc cuvantul coordinanta care nu e deloc dar deloc in concordanta cu subiectul "ilustrei" interventii a EBei in sedinta respectiva.
Iar limba asta ciudata a EBei am vazut ca e molipsitoare la pedelachei, acum cateva zile ditamai ministru Botis inventa un cuvant, flexicuritate. Io inteleg ca sunteti flexibili in vorbire si prostie, dar daca tot ati ajuns in scaunele alea, faceti dracului un efort si mai invatati si voi sa vorbiti romaneste

P.S. domnilor si doamnelor de la Realitatea mai bagati si voi de seama ce si cum scrieti. EBa a pronuntat cuvantul gresit nu a CONFUNDAT concordanta cu coordonanta. conform Dex-ului nu exista coordonanta ci coordinanta. mai verificati si voi textul inaintea publicarii, nu de alta dar sa nu ajungeti si voi in situatia de a face confuzii ))))

4 comentarii:

Matilda spunea...

"flexicuritate" ??? HAHAHA !
ĂŞtia ori sunt cretini, ori aşa ne cred pe noi ?
Despre Eba ştiam că e proastă, dar se pare că e epidemie de prostie la pedelei .

Elisa spunea...

Asa este, dar cei care i-au ales sunt si mai ...furculition ca astia, deci ii admira din rarunchi :)
Auzisem si eu pe unul dintre.. clone zicand "fortuit" cu sensul de necesar.
Si,oricum, daca eu gresesc macar nu-s parlamentar european, stau la mine-n batatura si invat sa ma corectez.
Cody,ma bucur ca scrii din nou :) Toate bune!

codeus spunea...

Matilda, nu am fost de acord niciodata in astia 20 de ani sa fie schimbati cei din administratie cand se schimba puterea. Dar acum se impune curatirea intregului sistem de reptilieni astia cand o sa pice pedeleii de la putere.Pentru ca daca astia din prima linie sunt loviti de nulitate, iti dai seama ce e in teritoriu

codeus spunea...

Elisa exact asta e si parerea mea. chiar vorbeam cu un cunoscut despre faza si zicea ca si noi am gresi. i-am replicat ca eu sau el nu suntem ministrii. Chiar daca as gresi si gresesc si eu, sunt un simplu om nu persoana intr-o functie inalta