BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

vineri, 20 martie 2009

Romania lor si Romania noastra

Romania lor e frumoasa nu au grija zilei de maine nu-si pun problema ce vor pune maine pe masa singura lor preocupare fiind cum sa faca sa ajunga intr-o pozitie cat mai buna de putere si pt asta calca tot in picioare principii bun simt nu mai au nimic sfant.Non valorile au ajuns sa conduca aceasta tzara,oameni care in mod normal nu s-ar descurca nici macar intr-un post de administratie periferic au ajuns sa ne fie elite.Romania noastra e mai pragmatica e mai dureroasa avem grija zilei de maine amanare de plata in cazul facturilor din lipsa financiara.Bun simtz si principii(cineva spunea ca mori cu principiile de gat)ei le spun ca mai bine sa mor cu ele de gat decat sa le abandonez si sa-mi fie rusine cu propria persoana.Nu am sa abdic in viatza mea de la conduita care mi-am impus-o in copilarie.exista o ruptura intre cei care ne conduc si popor dar oare cand nu a existat si nu suntem singurii.Democratie?!! haidade definitia cuvantul din greaca nu are absolut nici o legatura cu asa zisele democratii din ziua de azi.Este orice numai democratie nu.Eu sper ca macar de la toamna daca vom avea atata minte sa schimbam locomotiva sa se schimbe ceva in bine in tzara asta.

Niciun comentariu: