BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

miercuri, 4 martie 2009

"ACASA"

O postare "naste" alta postare."Cu totii avem amintiri visele noastre din copilarie"o postare de la Mariana Ciutacu,Mana cum ii place ei sa o alintam.si citind postarea am reflectat putin la mine,ati avut vreodata visul de a fi "acasa",eu da.Eu in viatza mea am avut doar 2 locatii stabile plus cateva intermediare,cu munca sau armata sau mai stiu eu.Oricum revenind la oile noastre desi nu pot spune ca nu m-am simtit acasa mai ales in cele 2 locatii stabile,inca nu am avut pana acum sentimentul acela de implinire,intradevar sa ma simt acasa.Nu ma intrebati ce aspiratii am avut in privintza acestui subiect,ca nu as stii sa vi le precizez pct cu pct.Vorba aia cand voi da de locul acela in care sa ma simt cu adevarat acasa va voi spune cum arata,si de ce ma simt cu adevarat acasa acolo si nu altundeva.Pe mine orasele chiar daca imi plac ma "termina" dar nici in rural nu pot zice ca sunt extaziat.Oricum sunt in prag de a treia mutare din viatza mea si sper ca imi gasesc locul daca nu cel din visele mele macar cat mai aproape de cerintzele mele pt a ma simti acasa.Voi mai reveni asupra subiectului.

Niciun comentariu: