BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 31 martie 2009

PRIETENI si ..."prieteni"

Am avut o saptamana mai mult decat extenuanta din pct de vedere psihic.pt cei care nu stiu am avut probleme grave la calc.Care calc. l-am luat in luna ianuarie de la un tip cunostintza cu 5 milioane de lei adica 500 de ron.ei bine dupa ce l-am luat la cateva zile am dus monitorul la reparat care reparatie m-a costat 60 ron.Buuun acum vreo saptamana si ceva am dus unitatea la un PRIETEN care a formatat-o (eu in partea tehnica nu ma pricep si basta)ma pricep la carat doar atat ,off D-ne muult l-am mai carat saptamana asta.ok si sterge prietenul asta unitate si da sa incarce windowsul cand colo nu mai merge.se chinuie prietenul asta in vreo 2 zile (acum vad si eu cine ti-e prieten cu adevarat)sa instaleze windowsul si nu reuseste,ce-i de facut"bani ioc eram la pamant nici un gologan prin buzunar.iau ceva bani imprumut si duc unitatea la un atelier de reparatii care tip imi spune ca am probleme atat in placa de baza cat si in hard disc.ok ii spun sa incerce sa-l repare mai iau de la cineva niste bani imprumut si mi-l face cum mi-l face ceva tot are ca nu stiu de ce merge greu ,messengerul inca nu am reusit sa il instalez la ora asta.intre timp de pe net imi sare in ajutor o prietena care ma lasa masca inca nu m-am hotarat daca sa-i accept ajutorul sau nu.ceea ce ma surprinde ca aceasta persoana nici macar nu ma cunoaste in fatza si totusi se ofera sa ma ajute sa-mi cumpar o unitate noua.nu stiu poate voua vi s-ar parea banal da mie inca nu-mi vine sa cred da sa mai si accept ca cineva mi-ar da bani sa-mi iau o unitate noua.eu cu asa ceva nu sunt obisnuit.oricat de greu mi-a fost in viatza prea mult ajutor nu am primit si cel putin nu de la persoane straine de familie.Sper ca atunci cand vei citi Dalila sa intelegi lupta care se da in mine sa accept sau nu..oricum acum scriu de pe calc. reparat desi nici acum nu stiu ce are ca tot nu merge bine.oricum Dalila eu iti las aici id-ul meu de messenger valy_transyl as vrea sa stam mai mult de vorba.sper ca o sa reusesc sa instalez messengerul ca sa putem sta de vorba.si ca final avem PRIETENI si "prieteni"primi care nu fac caz de prietenia lor dar atunci cand ai nevoie de ei te ajuta si cei din urma care se declara prieteni tai si nu ezita sa profite fara nici o remuscare de tine.P.S. am reusit sa instalez messengerul

Niciun comentariu: