BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

joi, 8 martie 2012

Sa traiti Tovarasul Secretar General

Am asistat ieri mai mult sau mai putin la o sedinta in plen a Marii Adunari Nationale. Este drept ca eu nu am avut rabdarea necesara de a urmari sedinta in direct, dar au avut grija televiziunile plus prietenii sa nu pierd partile esentiale. Si uite asa tovarasul secretar general desi doar pana mai ieri sustinea contrariul ieri a venit si a cerut in fata activistilor de partid imperios as zice, mai lipsea gestul cu datul din mana ca a lui stim noi cui, sa mareasca salariile pana in Iunie. iar raspunsul banuiesc ca o fi fost asta" Sa traiti Tov. secretar general, am inteles, vom indeplini cu asiduitate directivele d-voastra, pentru propasirea ...partidului si a acolitilor lui". nu stiu cata greata va cuprinde pe voi dar eu am ajuns la limita si chiar dincolo de ea. Sper doar sa apuc ziua aceea in care Istoria sau dracu sau mai stiu eu cine sa mature cu totul gunoaiele astea din Romania,indiferent de la ce partid ar fi ele, gunoaiele. Sa ajung ziua aia chiar daca o sa fie ultima mea zi de viata in care sa vad o Romanie si nu o romanica ca si acum

Un comentariu:

Matilda spunea...

Ai dreptate, parcă l-am auzit pe Ceauşescu la al nu ştiu cîtela congres.
Greaţă e puţin spus, dar sunt sigură că scăpăm de ei, s-au lămurit oamenii de ce sunt în stare ticăloşii ăştia !