BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

luni, 28 martie 2011

Au fost si vor mai fi...

Cu destule intarziere, adica vreo 2 zile, raspund si eu sarcinii precise trasate de Matilda. Adica mister President al Chinezarimii a binevoit a decreta ca prin leapsa de la unul la altul sa facem bine a spune in ordine alfabetica sau nu, trei bloguri care musai ne plac noua, fiecaruia, mai mult. Astea fiind zise purced si eu la a nominaliza neste bloguri. amu sa-mi fie cu iertare ca tare greu mi-o fost a face un clasament. adica ca sa intelegeti mai bine io am acolo un pachet de vreo 10-15 bloguri foarte preferate. da decretul spune ca doar 3, asa ca intelegeti dilema mea, da?
Si prima strigare este... Adi Hadean. Motivele cred ca sunt evidente pentru toata lumea. daca sunt nelamuriri aveti comentariile la dispozitie, promit sa raspund )))

A doua strigare, o sa spuneti ca ma dau bine pe langa mister prezident, dar chiar de el e vorba, adica de Chinezu. nu prea apuc eu sa tin pasul cu el, adica sa citesc tot ce posteaza. tot nu mi-a spus secretul lui )))

a treia strigare pe ziua de azi e, suspans... Renata, are ea ce are si intotdeauna ii citesc cu placere postarile
Astea fiind zise dau leapsa tuturor celor care nu au primit-o din alta parte si vor sa o preia.
o ultima precizare prieteni apropiati sa nu se supere ca oricum ei stiu ca blogurile lor sunt "batute" de pasul meu in fiecare zi. asta nu inseamna ca pe proaspetii nominalizati de mai sus nu-i consider prieteni )))

2 comentarii:

Matilda spunea...

Bravos!!!!

Anonim spunea...

Wikileaks in Romania nu va avea niciodata succesul pe care il are in SUA cu dezvaluirile soc deoarece romanii sunt mari fani ai televizorului, majoritatea petracand foarte mult timp in fata acestuia. Prin natura sa, presa noastra deschide un subiect sensibil cu barfele care se invart in jurul acestuia si nu cu date concrete si surse sigure. Românii sunt si mari scenaristi si cu siguranta se gandesc la mai toate variantele si increngaturile unui “subiect soc”.