BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

vineri, 4 februarie 2011

Mucles si..joc de glezne

Era de asteptat ca printre urmatoarele miscari ale pedeleprelor sa fie cenzura. Deocamdata doar TVR incearca marea cu degetul. vreti in scenariu sinistru?, ce-ati zice sa vedeti asemenea masuri poate chiar din 2012 la nivel national. nu-i credeti in stare? eu ii cred.
si atunci cand se va incerca punerea botnitei la nivel national, sa-i mai aud pe cei care astazi se indoiesc ca regimul Basescu ne duce in pasi de dans spre dictatura. Eu ma mir acum doar de tacerea celor vizati, adica a tvr-istilor

2 comentarii:

Gabriela spunea...

Ma faci sa ma culc fericita ca am descoperit pe blogul tau o noua expresie. Oau, ce tare suna "pedelepre" !

codeus spunea...

Gabriela e o expresie care circula pe net, nu am inventat-o eu