BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 7 decembrie 2010

Papusa Geoana

Aflu cu "stupoare" ca Mircea Geoana este o persoana manevrabila. Aflu tot cu "stupoare" ca Mircea Geoana se lasa manevrat. ca in ciuda a ceea ce ar fi trebuit sa faca in mod normal el actioneaza dupa cum ii spun altii, desi nu e corect sa actioneze asa. si imi pun intrebarea care mi-am pus-o si anul trecut "oare cat era de bine scapand de Basescu sa-l avem presedinte pe Geoana?"
Si-mi mai pun o intrebare. oare cat de bolnav la cap e poporul asta? Incat ajung la putere doar asemenea specimene, care se preteaza la orice

2 comentarii:

Matilda spunea...

Geoană e un om slab.
Prima şi cea mai mare greşeală a pesediştilor a fost înlocuirea lui Adrian Năstase. A doua : i-au aşezat lui Geoană pe cap o pălărie mai mare decît poate duce...

codeus spunea...

stii care e culmea Matilda, l-am admirat pe omul asta pe vremea cand era ambasador. mai bine ramanea la meseria lui. de cand s-a intors in tara s-a "dambovitat"