BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

joi, 21 octombrie 2010

Aduceri aminte

Am facut de cateva ori, nu stiu, poate asta e a doua oara sau a treia oara exercitiul asta. adica ma duc in arhiva blogului si citesc postarile mele si mai ales comentariile. nu stiu de ce dar ma unge pe suflet. ma simt cu adevarat bine cand fac chestia asta. ma mai amuza cate o poticneala de-a mea in scris. as putea corecta dar nu o fac. pentru persoanele implicate anul trecut pe blogul meu chiar le-as recomanda sa mearga in arhiva mea, se vor amuza cu siguranta
nu stiu parca eu cel de anul trecut eram mai plin de umor, de prezenta de spirit. oare ce s-o fi intamplat intre timp, parca sunt mai acru, nici postarile parca nu mai sunt ce-au fost...

Niciun comentariu: