BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 8 august 2010

Isarescu si..."bestelitul"

Citeam presa de dimineata, on-line bineinteles, cand ochi imi sunt atrasi de un titlu nelalocul lui. Ma frec la ochi, parca nu-mi vine sa cred, dar e scris negru pe alb. Isarescu spune ca Becali l-a "bestelit" la televizor. daca expresia as fi auzit-o de la un neica nimeni, hai treaca mearga, dar Isarescu e Guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei, upss, deci am pretentii. Domnule isarescu, inca va consider domn, desi daca ma iau dupa limbajul asta as fi tentat sa va cred un locatar al Ferentariului sau mai stiu eu a carui cartier de "bine" din tara asta, va rog eu frumos pe viitor sa va controlati limbajul, nu de alta dar ocupati una dintre cele mai importante functii in stat. Daca avem un presedinte de rahat nu e absolut necesar sa avem si un guvernator tot de rahat, sau sunteti de alta parere?

Niciun comentariu: