BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 9 august 2009

La colt de strada

-Ai auzât tu de ce-o fost capabil Ghita a li'lelea Leonora? "criminalu'" sa desparta familie cu 2 copii
-lasa tu Floriţă ca nici Marcela lu' Ion nu-i usa de beserica, ca din cate am auzât numa' cine n-o vrut nu s-o culcat cu ea, si prostu aista o luat-o de la barbat batăr ca tot curva e si acum ca si inainte
-api io nu stiu tu ce mi-am zâas amu
-da tu unde ametala traiesti de nu stii ce vorbeste satul
-vezi tu io mai mult cu treburile mele pa acasa ca no barbatu' aista ii traba multe numa ce mere la lucru si vine si sa tranteste si api tra sa-i fac tate voile ca la un rege, nu am vreme de stat la barfa, numa ce mai aud si io pa ici pa colo
- no bina dara tu io te intelag si pa tine, hai si-om mere cătă căşi ca tre sa facem si de mancare ca minten i-aduce dracu' pa aistea de la lucru si api sa te tii de nu-i gata mancarea, ca fac ca trenu' cand intra in gara
- da tu hai sa merem ca macar a nostri vin sa manance acasa ca stii mirul lumii dupa celea lucruri pa unde umbla ca a meu nu mi-o mai avut baiul de cateva luni bune, s-o spuie la mutu' ca de atata vreme nu are chef. cine stie pa unde umbla, la ce curva da nu-i bai aflu io si api vai si amar a fi de capul lui

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Ce e asta, Cody? Tu ai scris? E adevarat dialogul? :)

codeus spunea...

in Romania e super adevarat dialogul asta, nu e ceva real am inventat dar e din viata de zi cu zi