BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

luni, 11 mai 2009

Turism


Şi să ne mai şi destindem de la atâta politică. O zonă în care eu am fost de mai multe ori, e drept că nu iarna şi poate de aceea am şi postat imaginile acestea, a fost o surpriză plăcuta şi pentru mine să văd cum arată zona pe timp de iarnă. Stiu, parcă vă aud a înebunit Codeus, vine vara şi el ne pune imagini cu iarna. Sa vă spun şi de unde este filmarea. Este zona barajului de la Fantanele-Beliş la vreo 80km de Huedin în mijlocul munţiilor Apuseni. O zona în care aş reveni oricând cu placere şi ca să nu fiu "rău" iată şi o filmare de vară tot de acolo

3 comentarii:

Chat Noir spunea...

Zona Sălajului ... neexploatată turistic ... păcat.

eu spunea...

foarte frumoasa zona
cam departe de mine...
bre am votat gata!!

codeus spunea...

#Chat Noir nu e in Sălaj ci in judeţul Cluj ,de la Huedin spre judeţul Alba
#D mersy.să te uiţi mâine pe blog