BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

joi, 14 ianuarie 2010

Probleme....probleme

in ultimul timp am avut mari probleme cu calculatorul,poate ati observat sau nu "lipsa" mea destul de evidenta as zice eu din blogosfera, nici de postat nu am prea postat. pe de o parte pentru ca nu am avut chef si doi la mana si pentru ca am avut probleme serioase cu calculatorul, si cand nu-ti merge nici calculatorul nici chef de postari nu prea ai, cand se blocheaza dupa primele doua pagini deschise sau mai rau nici nu se deschide dupa multe insistente, nu prea ai chef sa mai si scrii ceva, stiind ca poate in mijlocul creatiei te lasa calculatorul balta. Bine ca s-a rezolvat cu multa rabdare si vreo 2 milioane pe un hard nou si ce-o mai fost. uff, sper ca de acum sa fiu mai prezent pe aici, ca unii sunt constient chiar mi-au dus lipsa pe aici

Niciun comentariu: