BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 26 ianuarie 2010

Ai carte ...ai parte

Am preluat leapsa de la Elite .circula de ceva vreme in blogosfera, eu am raspuns acum la ea

1.Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura , folositi semne de carte sau indoiti pagina?!
- Ambele variante sau cateodata mai pun cartea intoarsa pe noptiera, asa ca de multe ori cand termin trebuie sa o pun la "presat"
2.Ati primit , in ultimul timp o carte drept cadou si , daca da , care a fost aceasta?
-am primit chiar mai multe, chiar de la autorii lor(ce fain,nu-i asa?) "Fara canguri" Lucia Verona iar de la Adrian Voicu am primit "Intre doua decolari" si "Joi seara, in parcare"
3.Cititi in baie?
- nici intr-un caz, e un obicei prost
4.V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si , daca da , care ar fi fost aceasta?
- nu m-am gandit, ma gandesc intens acum, ramane de vazut despre ce. suspans
5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi??
- foarte bune initiativele. sunt foarte bucuros ca se retipareste colectia Jules Verne, mi-a marcat copilaria
6.Care este cartea preferata?
- am muulte, si vorba cuiva fiecare varsta cu preferintele ei
7. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?
- da normal ca-mi place, sunt prea multe
8. Ce parere ati avea despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?
- Nu stiu, cred ca discutia s-ar "lega" de la sine
9. Va place sa discutati despre ceea ce cititi si cu cine?
- da, atunci cand am cu cine si exista si ocazia pentru discutie
10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi?
- in primul rand titlul si pasul doi rasfoitul la fata locului pentru ca sa-mi fac o idee
11. Care credeti ca este o lectura "obligatorie" , o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
- cel putin o carte )))
12.Care este locul preferat pentru lectura?
- de obicei in pat, dar nu e o regula
13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?
- atunci cand citesc nu mai exista mediul inconjurator, exista doar cartea. deci clar ca muzica nu, doar m-ar incurca
14.Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?
- aproape deloc, poate am citit vreo doua pagini
15.Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?
- majoritar imprumutate, de la biblioteca de la prieteni. in copilarie "devastam" biblioteca comunala. de cumparat am cumparat foarte putine
16.O carte este pentru mine.....Cum ati descrie o carte?
- de obicei eu "traiesc" cartile, asa ca pentru mine este alternativa la viata reala

De dat nu o dau la nimeni personal. cine doreste poate sa o preia fara nici o obligatie )))

Niciun comentariu: