BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 6 octombrie 2009

Romania printre randuri

Avem di' tăte vorba cantecului. un presedinte de rahat, un guvern asemenea, hold-upuri la gramada, putem chiar alege lejer din cate sunt asa pentru inspiratie. o societate dezaxata plina de toti traznitii care ar putea exista in lume. un OSPICIU cat o tara. oare asta ne dorim inca pentru 5 ani. eu sigur nu-mi doresc asa ceva. Romania normala ar fi cazul sa te trezesti pana nu e prea tarziu. puneti-va fiecare in dreptul vostru intrebarea daca este ok sa nu te implici prin votul tau in viitorul tau si al meu si al fiecarui roman din tara asta. hai sa votam si s-o facem cum trebuie. sa spunem nu populismului ieftin si unor oameni care au dovedit in doar 9 luni cat de capabili sunt sa conduca tara asta. nu ne trebuie prea multa imaginatie pentru a ne da seama ce o sa se intample in urmatorii ani daca iese tot Basescu presedinte, chiar si cu un guvern fara PDL tot rau ne va fi cu NEBUNU' la Cotroceni. ajunge sa ne uitam la ultimii 5 ani ce-au insemnat cu dobitocul asta presedinte.

2 comentarii:

flavius spunea...

servus...
eu încep să cred că se duce ;)
toate cele bune!

codeus spunea...

si eu sper, desi nu pot baga mana in foc ca nu mai iese.