BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 11 octombrie 2009

de ce trei?!! de ce nu doua sau patru?

venind in seara asta cu ocazie de la Cluj , nu ca nu am mai fost pana acum dar nu mi-am pus intrebarea asta pana acum.deci din loc in loc pe sosea exista niste benzi transversale pe drum care sunt in relief,este din loc in loc cate un grup de trei benzi din astea si la urma urmei e chiar distractiva chestia, simti repetingul asta din loc in loc, dar in seara asta mi-am pus si eu o intrebare simpla, de ce sunt trei benzi din astea consecutive la vreo 10 metri una de alta, de ce nu patru sau doua? poate cineva imi raspunde si mie ca am ramas putin nedumerit.

2 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Probabil pentru reducerea vitezei. Iar numărul se calculează în funcţie de efectul dorit.

codeus spunea...

Lucia nu e vorba de aceea banda care o mai gasesti prin orase care e ovala si daca treci cu viteza te arunca in sus de nu te vezi ci niste benzi ca si cum ar fi puse una langa alta niste pietricele.