BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

vineri, 8 mai 2009

Crampeie de scrisoare

...Tot in perioada aceea desi nu-mi placea sistemul guvernant din tzara am renuntzat sa-i mai pun coarne dar nici nu ma gandeam la o fuga din tzara pentru ca eram si sunt lipsit de acel curaj nebun(cel care naste eroi daca nu pentru natiune sau comunitate cel putzin pentru ei)asa ca multi ani am lucrat si m-am distrat(discoteci,calatorii etc).In '90 am sperat si eu ca toata lumea la ceva mai bun decat a fost,speram ca lumea aceea din mine are sanse sa se concretizeze mai mult sau mai putzin in tzara noastra,dar vai ce repede a venit dezamagirea,vazusem ca am schimbat pe "dracu cu maicasa",sa nu crezi ca fac cumva apologia comunismului pentru ca l-am urat si numai daca ma gandesc la sistemul represiv,cel mai scump lucru pentru mine este libertatea in toate formele ei...
P.S.asta a fost tot ce am putut sa redau din scrisoare aici.nu-mi cereti mai mult pt ca restul sunt lucruri mult prea personale pe care nu le voi pune niciodata aici.Nu e nici inceputul scrisorii si nici sfarsitul.
P.S.S. scrisoarea e scrisa de mine prin 2002 am dat de ea si m-am gandit sa va pun o mica parte aici.

9 comentarii:

eu obosit spunea...

calatorii?
dezvoltati va rugam

Lucia Verona spunea...

Ţi-am dat o leapşă!

codeus spunea...

@D ce sa dezvolt.un concediu petrecut la Predeal prin '86 vreo trei zile iar la predeal in '90 si in rest "nebunii"de ale meleplecat in '89 in iunie pt o zi pana la bucuresti din bihor repetat faza in '98 si calatorii scurte din astea mers la cluj la plimbare sau asa mai departe.o sa-ti povestesc eu odata o faza tarecu plecat intepestiv fara tinta precisa doar pt plimbare.am facut armata in bucuresti '87-'88.banal a si sa nu uit venit la neamuri in salaj aproape in fiecare an cand stateam in bihor

codeus spunea...

@lucia unde e ca nu o vad pe nicaieri .sa mor io de stiu ce inseamna leapsa.e pacaleala?

codeus spunea...

am vazut la tine pa blog

nakudo spunea...

frumos ai scris acest articol...cu multa emotie..felicitari

codeus spunea...

@nakudo e doar un crampei dintr-o scrisoare adresata unui bun prieten e muult mai lunga scrisoarea dar atat am considerat eu ca pot pune din ea aici si e scis de mult in 2002 am scris in articol acest lucru.acum eu doar am "copiat"aici )))ce faza m-am copiat pe mine

nakudo spunea...

super..replica...o sa o retin..si sa te plagiez

codeus spunea...

plagiaza cat vrei.eu nu fac urat ca altii dupa drepturi de autor.