BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

vineri, 8 mai 2009

Ce mai cauta unii

De o saptamana de cand un bun prieten mi-a finalizat instalarea analiticsului pe contul meu de la nenea Gugal.urmaresc si eu tot timpul cine imi mai intra,de unde prin ce bloguri,browsere si alte cele mi-a intrat pe blog.buun si acolo intr-un loc sunt si sosirile dupa cuvinte cheie pe blog la mine.cateodata mai apare cate o cautare de stai tamp si te intrebi ce naiba cauta omul respectiv .asa s-a intamplat si ieri ,printre alte cuvinte cheie am gasit si fraza"cine are internet in Satu-Mare".mai imi vine sa cred ca cine a dat cautarea asta e "blonda".Interesant e ca nenea Gugal a trimis persoana si la mine pa blog eu fiind din Salaj.Va spun eu m-am distrat copios cand am citit.adica cum cine are internet in Satu-Mare? mai mult de o gramada as zice eu.Daca i-a afisat nenea Gugal toata lista persoana are ce studia ase vreo saptamana nonstop.O fi ca faza din cartea unui prieten cu niste chinezi care ore in sir se plimbau cu liftul intre etaje undeva intr-un hotel din Asmara Eritrea.

5 comentarii:

Loreley spunea...

Dragule, bucura-te, astfel ai trafic, toate metodele sunt bune!

codeus spunea...

Ha ha Oana ala a iesit in 2 secunde de la mine de pe blog cand a vazut unde a nimerit.a "fugit"mancand pamantul)))

Loreley spunea...

Fara sa se scuze c-a dat buzna? Rusine! Lipsa de maniere!
:))

codeus spunea...

ce sa se mai scuze Oana ca la ce-a vazut cand a intrat s-a speriat ase tare ca a facut stanga imprejur fra cuvinte))))

Marketer82 spunea...

:)))) tare