BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

vineri, 10 aprilie 2009

Simtziri de....primavara.

Am fost astazi intr-un sat ,am fost astazi in camp sa ducem gunoi pe o aratura.poate dupa atata politica o sa vi se para ciudat postul asta dar cred ca trebuie sa scriem si despre ceea ce simtim,despre ce ne inconjoara .ceea ce traim zilnic.ei bine m-am simtit super desi am muncit de ne-au sarit capacele mai ales cand am descarcat masina de gunoi ca am descarcat-o pe intuneric practic.ei si uitandu-ma pe dealuri si la apa din vale care curgea repejor la vale lucruri simple in acceptziunea multora,pe mine m-au facut sa ma simt bine dupa asfalt tango cate o mica pauza de mers la tzara e binevenita.Viatza intradevar s-a nascut la tzara nu la oras.La oras de multe ori ne umplem timpul cu nimicuri care seara constati ca esti tot gol pe dinauntru.si desi am stat toata viatza in bloc deci practic nu ar trebui sa-mi fie dor de un catun undeva ca nu am crescut acolo.totusi ceva in mine se declanseaza .parca m-as fi intors acasa fara a avea importantza satul in care sunt in momentul ala.V-am mai zis eu odata ca nu sunt mort dupa viatza la oras ca ma oboseste dar nici intr-un catun nu ma dau in vant sa traiesc .

Niciun comentariu: