BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 5 aprilie 2009

Motiv de Mandrie

Am fost de mic copil fan gimnastica feminina.De-a lungul anilor am urmarit cam tot ce se poate in materie.stateam cu dintii inclestati la evolutia Nadiei de la olimpiada de la Moscova din '80(am vazut si Montrealul desi aveam doar 9 ani) mi-a sarit inima din loc cand o vedeam pe szabo mai tarziu Milosovici Amanar....si cate stele ca le pierzi sirul,cate "diamante" a avut Romania in sportul asta.si astazi avem din nou motive de mandrie.am vazut un podium cu doua romance pe el,imagine care acum cativa ani de la ultima performantza(in care podium practic a fost romanesc dar no nu o picat bine anumitor, ca nu stiu cum sa le zic de ne-au facut ce au facut) din Australia in care am si fost lucrati la mare arta nu o mai credeam posibila.si iata ca s-a intamplat din nou din nou in inima mea a fost o bucurie imensa am avut un motiv puternic de a fi inca odata mandru ca sunt roman.Bravo fetelor.si bravo si baietilor pt rezultatele obtinute nu e putin lucru sa te mentii in fruntea elitei gimnasticii mondiale.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitări sportivilor români !!!
Rânduri de suflet, binevenite, se scrie atât de puţin despre valori...
Numai bine, Lumină şi Senin pe Cerul sufletului tău ! :)
respecte,
Sibilla

codeus spunea...

in sfarsit.bravo vezi ca se poate vointza sa ai si cum te stiu io pe tine foarte hotarata reusesti doar sa vrei.mersy.asa cum altii sunt microbisti eu sunt foarte mare fan gimnastica feminina.asa ca vorba ta sa nu aud nimic de rau la adresa fetelor de la nimeni ca fac urat.)))))

Anonim spunea...

Păi de unde era să ştiu că ai schimbat modalitatea de ... meta-comunicare ;) Doar nu ţineam adresa de mail la secret, n-am motiv, e monitoriazat şi IP-ul şi adresa, ce-ar mai conta :))
Încă odată : Felicitări fetelor, merită !
numai bine,
Sibilla

codeus spunea...

pai am schimbat-o pt ca m-ai rugat ai fost singura care ai solicitat treaba asta.deci nu a fost nici o urma de malitziozitate in "de dragul tau" da nu stiu cum sa fac cu statistica de care pomeneai sa functioneze ca as vre si io sa vad cine mai trece pa aici .acum doar care comenteaza vad.poate ma ajuti tu.

Anonim spunea...

io chiar nu stiu ce am facut da m-oi lamuri io

Anonim spunea...

Nu cunosc platforma blogspot, pe wordpress,avem o pagină pe care putem urmării, intrări, articolele vizualizate, statistica pe zi, săptămână, lună, linkuri externe,etc.
Poate unul din colegii din blogosferă care e pe blogspot, de ex Pescăruşul Argintiu, e la mine-n blogroll, doar s-o vizitezi şi te va lămuri :)
toate cele bune,
Sibilla