BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Astenie sau nu?

Un inceput de primavara atipic, adica ceea ce simtiti pe pielea voastra si a mea desigur nu e chiar o primavara, io unul m-am saturat si cum am zis si pe FB vreau la mama, m-am saturat de frigul asta. si de ce m-am mai saturat zilele astea. De transmisii live, de parca ar fi finala campionatului mondial de fotbal sau a olimpiadei, a tragicomediei Iri-Moni. ii da copilul , nu-i da copilul. o tara mare consumatoare de can-can-uri, de parca existenta noastra , si asa mizera, ar depinde de asta. suntem sau tindem sa ajungem doar niste amarate de "postere" a existentei altora, mancam privind sau privim mancand, tot dracul ala e. nici macar tragedia de la Fukushima nu a tinut prima pagina atat ca si rufele murdare a unora de pe Dambovita. urmeaza un alt week-end. Who next?!!!

2 comentarii:

Matilda spunea...

Nu mă mai uit la tv, sictirul meu e mai vechi şi mai mare...

codeus spunea...

io ma mai uit la stiri din cand in cand