BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 12 decembrie 2010

Gata, au identificat "dusmanul"

Printre alte picaturi veninoase venite dinspre PDL asta mi-a parut demna de remarcat. si culmea e ca sa fiu eu al naibii daca nu are dreptate madam Wodrea. la ora actuala avem o coalitie la putere de tot rahatul dar nici cu opozitia nu stam mai bine. cred ca este cea mai de rahat opozitie din astia 20 de ani ai Romaniei democrate.
pe de alta parte nu pot sa nu fiu ingrijorat de aceasta declaratie care este un atac frontal la adresa unui foarte important instrument al unei democratii, presa
Daca astia mai fac multi purici la putere o sa ne trezim intr-o buna zi intr-o societate dupa chipul si asemanarea lor, adica nexam televiziuni opozante, doar alea care se vor incadra la categoria aservite regimului
Si uite asa dormi popor roman ca pe nesimtite te vei trezi din nou in lanturi, si atunci intrebarile retorice chiar nu-si vor mai avea rostul

3 comentarii:

Matilda spunea...

Tragi un semnal de alarmă, au mai făcut-o şi alţii, la fel de responsabil, dar, oare, ne limităm doar la atît ?

codeus spunea...

Matilda am meditat ce raspuns sa-ti dau, nu am reusit. nu e deloc simplu sa spui ce-i de facut

TANO spunea...

fara suparare, dar eu am senzatia ca roamania are o presa foarte libera.hurezeana a batut pe la poarta tuturor ambasadelor sa povesteasca cat e de asuprit.nu la bagat nimeni in seama.opozitia, a reusit sa introduca-n parlamentul european o petitie.a cazut.roamania are o presa foarte libera astazi din punct de vedere politic.faptul ca ea sta capra la dispozitia patronului este alta poveste.se pare ca ati reusit sa uitati presa din timpul lui nastase.v-am luat in blogroll