BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

miercuri, 28 aprilie 2010

Parlamentul viitorului la romani vazut de mine

am primit tema de casa de la Lucia asa ca preiau si incerc din punctul meu de vedere sa va spun cum vad eu acest Parlament, viitor Parlament.Daca se va continua pe linia care suntem acum situatia e albastra rau, spre negru. Parlamentul reflecta societatea si pe alocuri acest lucru se intampla si invers. Din pacate pentru noi de la revolutie incoace lucrurile au mers din ce in ce mai rau. atunci in '90 am fost intr-un fel ca si cainii scapati din lant, aveam libertate si nu stiam ce sa facem cu ea, nu stim nici acum din pacate. nu aveam repere sau si daca le-am avut au fost ignorate, democratia nu se invata peste noapte. pe nesimtite societatea si clasa politica au devenit un fel de balci ieftin. cum vad eu Parlamentul nostru daca se va continua pe linia care e astazi, nu-l vad bine si nu o sa fie bine nici de noi. incet da sigur Parlamentul se transforma din ceea ce ar trebui sa fie intr-un apanaj. care apanaj nici macar nu mai are vreo valoare in el. asa cum au spus si altii inaintea mea Parlamentul risca sa devina un Parlament manelizat si plin de...vedete. Avem din pacate mult prea putini oameni politici, care fac politica si nu altceva. am ajuns ca astazi legile sa se faca oriunde altundeva decat in Parlament, el devenind un fel de oficina unde doar se aproba de multe ori pe nemestecate legi care din start nu sunt durabile. prin faptul asta ne invartim intr-un cerc vicios. astazi din pacate se face politica de moment, daca asta mai e politica. o sa vina ziua in care ne vom pune intrebarea ce vrem sa facem cu viitorul nostru si in cazul vostru cu vitorul copiilor vostrii

4 comentarii:

Matilda spunea...

Deci şi tu vezi un parlament al maneliştilor şi altor mari "vedete" ?
Cam toată lumea crede la fel, oare de ce ?

codeus spunea...

pentru ca asta e din pacate adevarul crud. Elita Romaniei e in...vacanta Matilda

renata spunea...

Off topic, Cody...
Eşti chiar surprinzător!
Nu aici, ci acolo, în textele de cenaclu...
Am traversat o săptămână grea şi ai fost primul "lucru" pe care l-am citit cu plăcere şi integral.
În legătură cu ce zicea Augustin... are dreptate!
Să ştii că eu verific şi azi, cu DEX-ul, cum se scrie corect: ghiaţă sau gheaţă. :)))
Mi-ai plăcut mult.
Şi mi-ai dat răspuns la o întrebare care mă nelinişteşte mereu, când încerc să scriu ceva: pe cine interesează asta?
Văd că pe mulţi!

codeus spunea...

Renata chiar nu m-am asteptat la ce ai scris acolo si chiar vorbeam cu Lucia ca sa vezi ce-ti fac, daca tot esti dispusa de scris la patru maini scrie tu finalul la Rapirea, nu e mult de scris o postare, eu sunt la pauza in privinta ei, am scris la comentarii acolo un amanunt important fara de care nu se poate termina povestea. ce zici, te bagi? )))