BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

duminică, 13 septembrie 2009

Bazac "politistul"

Ce mi-a fost dat sa aud zilele astea pe post. Ministrului Bazac ii vin idei traznite. vrea nici mai mult nici mai putin decat sa infiinteze statul politienesc...pe partea de sanatate. Acum ori suntem noi prosti ori avem un ministru cu grave probleme la cap.D-nul Bazac vrea un act normativ care sa puna politia sa verifice la domiciliu persoanele care au concediu medical. Va vine sa credeti? zice el ca s-a luat dupa modelul italian.pai d-nule Bazac daca unii mananca "rahat"vrei si matale neaparat sa-l mananci. uite iti dau eu o idee mai buna si nu am nici o facultate ca dumneata si cati mai sunteti pe acolo oameni cu studii multe in ministerul ala.nu mai simplu ar fi sa constitui in cadrul caselor judetene de asigurari, din oamenii care sunt acolo, o comisie de inspectie care sa verifice medicii care au dat suspect de multe concedii medicale si "bolnavii" lor, iar cei care sunt dovediti sa-si piarda dreptul de a practica medicina. dupa ce o sa o pateasca cativa medici chestia asta ,te asigur eu ca restul vor sufla si in iaurt, decat sa-si piarda profesia mai bine se lipsesc de concedii masluite. Ce zici te bagi? si lasa naibii politia sa-si vada de treburile ei nu mai insista pe actul asta normativ ca ne rad ...curcile

7 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Cody, eu te înţeleg, dar nu ai dreptate. Chiar e bine să învăţăm din experienţa şi din greşelile altora. Iar italienii au cam aceleaşi probleme ca şi noi. Din cîte ştiu eu, comisiile de inspecţie există dintotdeauna, fără niciun efect. Se dau concedii într-o veselie pe boli închipuite. Verificarea de către poliţie sună cam dur, dar ar putea fi mai eficientă. Cu condiţia ca poliţiştii să fie incoruptibili.

codeus spunea...

eu raman la ideea mea, inspectiile se pot face de la orice nivel pe neanuntate. in ceea ce priveste ideea cu politia scuza-ma da mi se pare de-a dreptul hilara, ma vad cu politistii la usa si vecinii comentand pe la colturi "oare de ce a venit politia la el, sigur a facut ceva? si doi la mana cum ma poate verifica pe mine un politist care sigur nu are cunostinte medicale, nu e putin si subiectiva chestia,adica daca nu sunt in pat si deschid eu usa cand vin inseamna automat ca sunt bolnav inchipuit. si de ce intotdeauna trebuie sa facem ce fac altii, de ce nu cautam solutii in noi insine, in vremuri irememoriabile nu aveam nevoie sa copiem pe nimeni,ne-au copiat altii pe noi.

codeus spunea...

si tocmai ce spuneam si in articol e chiar mai importanta pedeapsa pentru un efect pe masura.si asa cum o repet la nesfarsit legi avem dar trebuie aplicate

Lucia Verona spunea...

Cody, nu-i vorba să stai în pat, dar unii pleacă în Hawaii în timpul concediului medical.

codeus spunea...

da de acord, asta-i si rostul bolii inchipuite sa-ti iei cateva zile libere pe care in mod obisnuit nu le poti lua,pentru care sa si fi platit, ca nimeni nu e prost sa-si ia concediu fara plata. dar raman la ideea ca intr-o societate normala trebuie cautate alte solutii nu cea cu politia la usa "bolnavilor"

Lilick Auftakt spunea...

Felicitari! Esti in Cancan TOP3! :)

codeus spunea...

Merci Lilick, stiu de pe la amiaza cand am vazut traficul, desi si la ora asta ma intreb ce merit am sa fiu mentionat intr-un cotidian alaturi de Andrei Badin