BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

marți, 4 august 2009

"Divort" cu năbădăi

Certurile in "famiglia" guvernantilor se succed cu o viteza ametitoare.daca dimineata pleci de acasa convins ca pana seara alianta se va rupe, seara cand te intorci afli ca s-au impacat inapoi, si continua in tandem sa-si dea cu stangul in dreptul.Un prim ministru care nu mai are cuvant nici macar in fata propriilor membri de partid, se fac restructurari care de fapt sunt reorganizare, adica nu dau pe nimeni afara doar ca muta persoanele in "camaruta" din spate sa nu fie la vedere si sa nu mai zica "nenorocitii"astia de jurnalisti ca nu reducem personalul de la varf. am un vis, sa vina o zi in care sa-i imbarcam pe toti astia clasa politica actuala pe un ...vapor sa se duca dracului pe pustiu si sa incepem cu o clasa politica noua fara obiceiurile astora, astia se invata unul pe altul cum sa fure minta si cate mai sunt pe acolo "calitati" indispensabile unora ca ei.

2 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Visul tău nu mi se pare corect - e o greşeală să condamni în bloc "clasa politică". Este exact ce vrea Băsescu ca să poată conduce cum îl taie capul, fără partide, fără parlament. Face tot ce poate ca să decredibilizeze instituţiile statului. Iar prostia cu votul uninominal ne costă, parlamentul actual este mult mai slab decît cele precedente.

codeus spunea...

eu nici nu am fost de acord cu votul uninominal.romanii nici macar nu au stiut ce aproba Lucia atunci.si eu nu-mi doresc sub nici o forma ceea ce ai exemplificat cu Basescu.eu doar am atras atentia ca actuala clasa politica e atat de stricata incat ar merita sa o schimbam cu alta care poate ar avea cu totul alte principii decat actualii.