BUN VENIT

Vă rog să păstrati limbajul civilizat pe acest blog şi sper să vă placă

NU mai comentati anonim. nu aprob comentariile anonime

vineri, 14 mai 2010

Plictisit?

asta e titlul unui mesaj din mailboxul meu. deschizand acum dimineata sa vad si eu ca tot omul ce mailuri am mai primit ce-mi fu dat sa vad, mesaj ca pot sa-mi aleg orice domnisoara de pe site-ul respectiv ))), si iata mai jos, cu ajutorul acestei frumoase aplicatii copy-paste, mesajul

Daca doresti sa te simti bine cu o domnisoara eleganta, frumoasa si dornica sa-ti faca toate placerile, intra pe http://www.fetite.net/index1.php si alege domnisoara care iti place

na ca le-am facut si reclama
ma amuza teribil mesajul, doi la mana de unde dracu fac astia rost de adresele noastre?

si mi-a venit o alta varianta. Mai fratilor care administrati site-ul respectiv pe Basescu nu-l oferiti? eventual la pachet cu Boc. am in cap niste "placeri" sadice la adresa lor ))). please, sa vedeti daca nu o sa va placa, mama ce le-as face, mai ales acum ca vor sa-mi taie din venit si asa foarte mic

Niciun comentariu: